Rahsia Sebalik Klip TOMAT Aku

About

Rahsia Sebalik Klip TOMAT Aku

on Monday, December 5, 2011

Post kali ini aku nak berkongsi satu video yang aku rakam sendiri dan upload ke YouTube. Tanpa disangka-sangka, viewers mencecah hingga hampir setengah juta. Ramai yang tertanya-tanya siapakah dia di dalam video tesebut.

Niat aku rakam video ini hanyalah untuk mengajak teman-teman ke arah kebaikan. Mungkin masa rakaman video tersebut agak over. Maklumlah, aku hanya mengikut rentak lagu. Cuma aku ingin tekankan adalah pengisian dalam lagu tersebut.

Aku bukanlah orang yang tepat untuk bercerita tentang agama. Tetapi sekadar buat yang termampu, rasanya tak salahkan? Jadi, Jom Enjoy Video Ini Tanpa Was-was.. Dah macam slogan minyak zaiton pula kan... 


Hehehehehe... Kalau sudi, share la video ni di blog anda. Yup, memang agak segan bila kisah sebenar terbongkar, harap janganlah bagi komen yang kasar atau kesat. Ok, jumpa di post yang lain ya!!  =) Selamat Menonton!


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Apa Lagi Yang Popular?

Artikel Yang Sangat Menarik!

 
© Duniaku Cintaku Hatiku Milikmu All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal