Cover Cinta Muka Buku Paling Best - By Ainan Tasneem

About

Cover Cinta Muka Buku Paling Best - By Ainan Tasneem

on Thursday, December 1, 2011

Ok Geng... Skunk da femes sesangat lagu yang terbaru iaitu Cinta Muka Buku (FaceBook Love) by Najwa Latif kan?? So, aku nak cari sape yang bley fight ke'cute'an dan ke'best'an najwa ni.. Dalam banyak2 cover Cinta Muka Buku yang terdapat dalam youtube tu, aku jumpa video ni yang dinyanyikan oleh Ainan Tasneem... Sejak dari itu, aku da tersuka dengar suara si Ainan ni... So guys... Ni video ye... Pasti korang setuju dengan pendapat aku ni k...

pssssttttttttt........ Kalau ada sesiapa kenal ngan ainan ni, kirim salam kat dia ea... Kalau dapat, share la num hp dia kat aku.. Bley berkenalan.. upppsss... terlebey suda... errkk... p/s: Untuk full lirik lagu cinta muka buku ni, layari: Lirik Cinta Muka Buku By Najwa Latif


p/s: Untuk full lirik lagu cinta muka buku ni, layari: Lirik Cinta Muka Buku By Najwa Latif Siapa Ainan Tasneem tu? Aku pun baru kenal.. Aku share skali pic dia ye kat sini yang Fiq cedok dari fan page Ainan ni...

Alalalalala.... Comell yee... Errr.. ^__^
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Artikel Yang Sangat Menarik!

 
© Duniaku Cintaku Hatiku Milikmu All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal