Budak 5 Tahun Nyanyi Lagu Jiwang?? Terbaik!

About

Budak 5 Tahun Nyanyi Lagu Jiwang?? Terbaik!

on Wednesday, December 7, 2011


Siapa suka budak kecik? Post kali ni aku nak share 1 video yang dinyanyikan oleh seorang budak perempuan dalam lingkungan 5 tahun gitu... Memang lagu ni jiwang habis... Siapa cakap orang besar jer pandai jiwang-jiwang ni? Kalau tak percaya, jom tonton sama-sama...

Ok... Tajuk lagu yang dinyanyikan oleh budak ini adalah Tak Ku Sangka Tak Kuduga yang mana penyanyi asalnya adalah Apit. Video ini aku jumpa dalam laptop member aku then aku upload semula ke channel aku di YouTube. Layan......................





Kalau suka dengan video ni, klik la LIKE kat bawah ni ok...? Tenxxxx soo mucchhh!!
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Artikel Yang Sangat Menarik!

 
© Duniaku Cintaku Hatiku Milikmu All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal