About

on Monday, December 12, 2011

Korang layan jer la citer 'baik' ni..... Hehehehe.... Ni santai2 aje ok.....  


Seorang suri rumah yang cantik telah didatangi oleh seorang lelaki yang berpakain kemas lagak seperti seorang salesman........

lelaki : salam sejahtera puan....

surirumah : salam sejahtera... ada apa yang boleh saya bantu.

lelaki : puan adalah orang yang terpilih....saya ada membawa sebuah kereta bmw beserta kuncinya puan... tetapi puan hendaklah menggores kertas yang puan pilih dari saya nie..

suri rumah : baiklah mana kertasnya

suri rumah itu telah gagal mengores kertas yang mengandungi hadiah..

lelaki : nampaknya puan gagal memperolehi hadiah tersebut. puan tak dapat la hadiah nie...

suri rumah : alaaa encik tolong la encik saya sanggup lakukan apa saja untuk encik asalkan saya dapat kereta tue

lelaki : ok... baiklah.. saya akan pejam mata sekiranya awak sanggup bermesra dengan saya selama dua jam....

suri rumah : baiklah.... tapi cerita ini sampai sini saja... jangan bagitau orang lain.

lelaki : baiklah.....

selepas kedua2nya selesai melakukan adegan2 xxx maka lelaki tersebut telah memberikan kunci kereta tersebut kepada surirumah berkenaan dan meninggalkannya dengan perasaan puas dan gembira. Suri rumah berkenaan berasa amat gembira kerana dapat memperolehi kereta tersebut dan bercadang untuk menipu suaminya bahawa dia telah bertuah memenangi kereta tersebut .... tiba2 talefon rumahnya berbunyi......

suri rumah : hello... siapa tue

suami : ini i laaa husband u... u wat apa tue..

suri rumah :  oooo... abang.. takde wat apa... cuma i tengah gembira nie kerana berjaya menang sebuah kereta bmw tadi dalam peraduan gores dan menang..

suami : oooo yer ker.... abis kereta bmw yang i belikan suruh salesman hantar kerumah kita untuk hadiah hari jadi u tue tak sampai lagi ker.......

suri rumah : ...................................................$%%$#^%&

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Hanis Syafiqah Binti Mohd Esa said...

i'm done follow you..
follow me back k,,


April 2, 2012 at 10:21 AM

Post a Comment

Apa Lagi Yang Popular?

Artikel Yang Sangat Menarik!

 
© Duniaku Cintaku Hatiku Milikmu All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal