Kenapa Penapis Air Coway Pilihan Terbaik Keluarga?

About

Kenapa Penapis Air Coway Pilihan Terbaik Keluarga?

on Thursday, October 27, 2011



Assalammuailaikum..

Salam 1 malaysia.. Bagi anda yang tahu mengenai penapis air yang ada di pasaran sekarang memang banyak yang jauh lebih murah dari sistem penapis air jenama COWAY ini. Oleh yang demikian kita harus bijak dengan menilai tahap ke alkalian setiap penapis air yang ada dipasaran sekarang.

Bagi Produk Coway penapis air keluarannya mempunyai tahap neutral dengan nilai PH6 yang memberi kelainan dari segi keasidan dan kealkalian produk penapis air. Seperti yang anda tahu seluruh sistem dalam badan kita memerlukan 70% air sihat dan bersih yang akan menyokong sistem kitaran dalam badan kita.


Di samping itu juga kita harus menilai dari segi servis dan penyelenggaraan adakah ianya berbaloi dengan apa yang kita perlukan dan bayar. Untuk pengetahuan anda penapis air coway ini mempunyai 1 sistem yang akan mengeluarkan bahan2 yang telah melalui beberapa sistem penapisan melalui 1 kabel khas yang terdapat dalam sistem penapis air coway ini dan mengasingkan air yang sihat dan bersih ke tapak yang dikhaskan.

Semoga kita mendapat manfaat dari air yang sihat dan bersih. Sekian Dari Fiq Haidzir... 

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Artikel Yang Sangat Menarik!

 
© Duniaku Cintaku Hatiku Milikmu All Rights Reserved
Get smart with the Thesis Blogger Template from Forblogger.net|Design byBudak Nakal